Skydinių namų užsakymų, su išmaniuoju konfigūratoriumi, savitarnos sprendimo diegimas

UAB „Makrus” užsiima skydinių namų projektavimu ir statyba. Šiuo metu paslaugos užsakomos įprastiniu būdu: el. paštu, telefonu, susitikimų metu ir k.t. Tai nėra efektyvu, kadangi statybinių darbų užsakymų suderinimas, apmokėjimų suvaldymas ir kiti procesai trunka ilgai ir pareikalauja daug žmogiškųjų išteklių. Skydinio namo užsakymas susideda iš įvairių parametrų rinkinio (namo plotas, langų, durų vietos, fasado apdaila, projektinis sprendimas ir k.t.), kuriuos suderinti su klientais įprastinėmis priemonėmis yra komplikuota, užima daug laiko. Toks veiklos modelis iš dalies riboja ir įmonės teikiamų paslaugų apimtis ir geografiją. Atsižvelgiant į tai e-komercijos sprendimai padėtų reikšmingai padidinti įmonės pajamas, kurių padidėjimas grindžiamas padidėjusiu užsakymų kiekiu dėl supaprastėjusio jų administravimo, bei išsiplėtusia įmonės paslaugų geografija.

UAB „Makrus” teikia skydinių namų projektavimo ir statybos paslaugas tiek juridiniams asmenims tiek ir fiziniams asmenims.

Įdiegtas klientų savitarnos sprendimas leis klientams paprasčiau užsakyti individualizuotus skydinius namus, o įmonei surinkti reikiamą informaciją užsakymo kainos nustatymui. Supaprastės užsakymo suderinimo ir apmokėjimų valdymo procesai. Klientai galės stebėti užsakymų vykdymo procesą. Kitas svarbus momentas yra tas, kad įmonė galės standartizuoti užsakymo komponentus (skydai, langai, durys ir k.t.) iš kurių klientas galės susikonfigūruoti namo sprendimą savarankiškai. Tai leis reikšmingai padidinti įmonės pajamas ilguoju laikotarpiu.

Skydinių namų užsakymų, su išmaniuoju konfigūratoriumi, savitarnos sprendimo diegimas bei testavimas bus įgyvendintas ir sprendimas pilnai funkcionuos per 12 mėn.

Skydinių namų užsakymų, su išmaniuoju konfigūratoriumi, savitarnos sprendimo veikimas iš kliento pusės: prisijungęs klientas galės suformuoti naują užsakymą, iš tam tikrų elementų susikonfigūruoti individualų skydinį namą, peržiūrėti jo vykdymo eigą, suderinti kitus užsakymo parametrus bei atlikti apmokėjimus.

Skydinių namų užsakymų, su išmaniuoju konfigūratoriumi, savitarnos sprendimo veikimas iš įmonės valdymo pozicijų: įmonės darbuotojai galės matyti gaunamus naujus užsakymus, sekti jų apmokėjimą, atlikti korekcijas, pateikti informaciją apie jų įvykdymą ir k.t.”

Projekto biudžetas yra 65.000 EUR, o skiriamas ES finansavimas: 47.996 EUR. Projektą planuojama įgyvendinti per 12 mėn.